Pren el teu temps per a:


Pensar, perquè és la font del poder.
Jugar, perquè és el secret de la joventut perpètua.
Llegir, perquè és l'arrel del saber.
Viatjar, perquè és una de les experiències més excitants.
Pregar, perquè és el poder més gran sobre la terra.
Estimar i ser estimat, perquè és un privilegi diví.
L'amistat, perquè és el camí per la felicitat.
Riure, perquè és la música de l'ànima
Donar, perquè el dia és massa curt per voler ser egoísta.
Treballar, perquè és el preu de l'èxit.
La caritat, perquè és la clau del cel...
I el cel comença aquí a la terra o no comença mai.

Antiga Pregaria Anglesa



Són els dies que transcorren, és el meu temps....temps per a mi.

Cada cop que prenc temps per a alguna cosa que m'abelleix, cada cop que faig alguna cosa per mi i no per complaure algú altre, sempre que em dedique al meu JO i no passe per davant d'ell...sóc més dona i no en el sentit estricte del genere dona, sino en el sentit social i vivencial del temps de la dona. Un temps guanyat a pols, per a compartir-lo i per a fer-lo vivencial.

Elimine el "no puc", el "no vull", el "no se"...i ho faig, ho vull i ho aprenc. Tinc el cos posat en actitud d'aprenent. Poc a poc vaig traent la xiqueta que duc dins meu i curiosament, ella somriu.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada